Selasa, 20 Januari 2009

Warkah Buat Puteri UMNO

Assalamualaikum... .!!!

Al-Quran itu adalah mukjizat maknawi..( mukjizat yg terbesar sekali di antara segala mukjizat yg Allah pernah berikan kepada para nabi dan rasulnya )..
Oleh itu kepada sesiapa yg berpegang serta mengamalkan segala ajaran dan hukum yg terkandung di dalamnya insyaallah mereka semua akan ditempatkan oleh Allah di dalam syurganya..

Apakah saudari berasa selamat dan bahagia dgn perbuatan pemimpin negara kita yg menukar segala hukum yg terkandung di dalam Al-quran..

Contohnya di dalam Al-Quran menyatakan hukuman kepada lelaki dan perempuan yg melakukan zina adalah 100x sebatan setiap seorang, serta dilaksanakan di hadapan mata umat islam yg lainnya agar mereka mendapat pengajaran drpd hukuman tersebut..

Tetapi dengan keangkuhan Para pemimpin tertinggi UMNO serta mendapat dokongan ahli2 umno yg seramai 1.5 juta orang yg kononnya mengaku beragama islam anda2 semua telah dgn sengaja menukar hukum Allah tersebut kepada Denda sebanyak RM3000.00.

Wahai Puteri UMNO... !!!

Adakah menjadi suatu kesalahan, jikalau sekiranya ada salah seorang drpd kalangan sahabat kalian yg berbeza pegangan akidahnya drpd kalian semua yg mendukung sepenuh hati dan jiwa Parti Assobiyah UMNO. Seorang sahabat yg benar2 Patuh dengan segala hukum serta perundangan Allah seperti yg termaktub di dalam Al-Quran serta hadith Rasulullah..Seorang sahabat yg begitu Taksub dengan perintah tuhannya dan bercita2 mendaulatkan perundangan Allah di atas muka bumi ini.

Yang mana satukah yg kalian semua pilih ketaksuban dan fanatik terhadap Bangsa atau pun ketaksuban dan fanatik terhadap Agama..??

Sedarlah kalian semua wahai Puteri UMNO..

Sesungguhnya di atas ketaksuban serta kefanatikkan terhadap agama Allah dan kecintaan kpd Rasulullah lah yg menyebabkan lahirnya ramai para sahabat baginda yg sanggup mengadai nyawa di medan perang demi memburu mati syahid..
walaupun di dalam sesetengah peperangan bala tentera islam adalah 1/8 drpd kekuatan tentera musuh tetapi ketaksuban dan kefanatikkan terhadap Agama Allah telah membakar semangat mereka untuk terus berjuang demi mendaulatkan agama Allah..

Bagi kami yg cintakan agama Allah.., kami tidak akan berkompromi dengan segala macam fahaman ( termasuk Assobiyah dan sekular ), pendapat, hujah, dasar atau ideologi ciptaan manusia. kami pasti akan menolak serta menentangnya dgn keras dan tegas walaupun nyawa kami menjadi galang ganti..

Sesungguhnya kami bukanlah Paderi2 atau umat2 Yahudi dan Nasara ( kristian ) yg sanggup memutar belitkan segala hukum Allah demi menghormati segala macam fahaman, pendapat, hujah, dasar atau ideologi yg kalian semua kemukakan..

Bagi kami tiada sesuatu pun di dalam dunia ni yg lebih baik selain dari hukum2 Allah seperti yg termaktub di dalam Al-Quran dan hadith Rasulullah.. justeru itu kami menentang Perundangan Kafir yang menjadi teras Perlembagaan Negara kita.

Jikalau sekiranya kalian semua beranggapan bahawa ada hukum yg lebih baik dan sempurna selain dari hukum Allah itu hak kalian..
sekarang ini pun kalian semua terus menerus selama 50 tahun mendaulatkan hukum yg ditulis oleh Penjajah Kafir ( British )dgn mengenepikan hukum Allah..

Jikalau sekiranya kalian semua ahli2 UMNO ingin mendukung segala macam fahaman ( termasuk Assobiyah dan Sekular ), pendapat, hujah, dasar atau ideologi ciptaan manusia. itu terserah kepada kalian.

Walaupun kita adalah sebangsa tetapi janganlah diganggu-gugat kecintaan kami terhadap agama kami dan Rasul kami..
Biarkan kami dgn Agama kami..
Dan kami juga akan membiarkan kalian semua dgn Fahaman Assobiyah melayu ( kebangsaan Melayu) dan Perlembagaan Kafir yang kamu semua Agung-agungkan selama ini kerana itu adalah pegangan serta anutan Kalian semua.

Kami juga tidak akan mengganggu jika kalian semua ingin mendaulatkan perundangan Ciptaan Kafir Penjajah serta membakul-sampahkan segala hukum Allah walaupun kalian semuanya mengaku beragama islam..

Kerana kami semua telah terlebih maklum bahawasanya kamu memang membenci dgn golongan yg ingin menegakkan hukum Allah Di atas muka bumi ini...

Kami juga ingin melihat sejauh mana sipencipta Perlembagaan Negara kita ( Load Ried ) mampu memberi syafaat ke atas kalian semua di hadapan Allah ketika di Padang Mahsyar nanti..
Dan mungkin Hang Tuah juga akan tampil membela kalian semua kerana sentiasa mengungkapkan kata2 keramatnya " Tak kan Melayu hilang di dunia "

hafszach..

Tiada ulasan: