Jumaat, 14 November 2008

Janji Allah..


Video Rakaman Kebesaran Ilahi, Tiga Burung Berlegar Di Udara

Arruhul Jadid dari Acheh menulis:

“Alhmdulillah, saya sangat bersyukur kepada Allah. Kemusykilan saya mengenai kesohihan berita ‘lawatan’ 3 ekor burung saat tiba jenazah Amrozi dan Ali Ghufron akhirnya terjawab. Jam 01.25 pagi tadi, TRANS TV, Indonesia menyiarkan rakaman 3 ekor burung berlegar di udara diatas ribuan umat Islam yang menyambut ketibaan jenazah mereka. Mungkinkah makhluk Allah ini hadir untuk menyambut roh-roh mereka ? wallahua’lam”.


JAKARTA - Sekira satu jam sebelum kedatangan jenazah Amrozi dan Muklas, warga yang memadati area sekitar rumah Hj. Tariyem, dibuat takjub dengan kedatangan tiga burung belibis yang melayang-layang di udara Desa Tenggulun, Solokuro, Lamongan.

“Ini tanda jenazah mereka langsung bertemu dengan Allah. Burung itu bidadari yang menjemput,” ungkap H Ahmad, salah satu pendukung Amrozi cs, Minggu (9/11/2008).

Kami yakin jenazah ketiga terpidana mati yang telah dieksekusi dini hari tadi, Amrozi, Muklas dan Imam Samudra akan masuk syurga. Mungkin ada yang mahu menafikannya, Sebenarnya makhluk yang sentiasa menafikan segala kebesaran dan kekuasaan Allah telah wujud sejak zaman Adam a.s lagi dan mereka tidak pernah tahu tentang beberapa tanda yang Allah tunjukan bila seseorang itu syahid di sisi Allah..

justeru itu mereka tidak sekali-kali mendapat iktibar dari setiap kejadian yang Allah paparkan dihadapan mata mereka semua..

Jenazah Amrozi tiba sekira pukul 9.20 WIB, dengan menggunakan dua mobil ambulans yang bertuliskan Puskesmas Tikung disertai mobil patroli dari Polres Lamongan dan Bojonegoro.(ram) (Ashadi Iksan /Sindo/uky)

Tiada ulasan: