Khamis, 23 Oktober 2008

Ulama` Muktabar Sheikh Yusuf Al-Qardawi Vs Ulama` Murtabak Sheikh Dollah Al-Badawi

Bukalah website University Al-Azhar..
saksikan berapa banyak artikel yg ditulis ulamak2 muktabar Al-Azhar membantai konsep islam hadhari yg meracuni akidah umat islam malaysia..

Ada dikalangan ulamak Al-Azhar menyatakan

( Sheikh Yussuf Qardawi / Sheikh Wahbah Zuhaili )

" Di kalangan umat islam kini telah diserang dari pelbagai sudut oleh puak2 kuffar dan juga dari kalangan orang islam yg berkepentingan dalam bidang ekonomi dan penguasaan politi..

Mereka2 ini telah melahirkan pelbagai konsep dan ideologi di dalam agama islam itu sendiri, ini secara terangnya telah memesong akidah umat islam, mereka ini adalah pemimpin yang hanya mementingkan penguasaan di dalam kerajaan masing2 serta tunduk kepada dunia barat bahkan mereka telah menukar jihad fisabillah yg begitu mulia di sisi Allah dan Rasulnya kepada jihad ekonomi yang lebih mementingkan kemewahan duniawi serta kocek2 para pemimpin tersebut.


Kini telah lahir satu lagi pengubahsuaian yg terang lagi nyata di dalam agama islam yg
dinamakan Islam Hadhari. Maka kami bagi pihak Al-Azhar ( Instistusi terunggul dunia islam ), mengelarkannya sebagai " Mazhab Malazie " justeru itu kami menasihatikan umat islam di seluruh dunia agar lebih berhati dgn puak2 yg bersengkonkol dgn golongan kuffar bagi menjahanamkan akidah umat islam di seluruh dunia. Sebenarnya selepas kematian Mustafar Kamal At-Atartuk di turkey jentera2 Yahudi dan Nasrani semakin giat berusaha melahirkan At-Tarturk2 yg baharu bagi memesongkan akidah umat islam dgn menjadikan pemimpin2 negara islam itu sendiri sebagai kuda tunggangan mereka. Marilah sama2 kita berdoa agar diri serta anak cucu kita dilindungi Allah dari musuh2nya - amin"

nota : Malazie adalah gelaran bagi negara Malaysia dikalangan dunia arab..

Persoalannya skrg siapa perkuda siapa..??
Adakah Anwar yang menukar Agama Islam yg Rasulullah bawa kepada Islam hadari..??

Pak Lah dan kerajaan BN teringin sangat mendapat sokongan dari barat telah menukar Islam yang syumul kepada Islam Hadari supaya sesuai dgn selera barat..

Tuduhan bahawa Anwar Ibrahim sebagai agen amerika dan yahudi tiada fakta dan tidak berasas langsung..!!!
Semua rakyat tahu yg
Dr. Mahathir membayar Pelobi Yahudi utk bertemu BUSH dan bertemu Pope John Paul.. Bilalah nak terbuka hati pemimpin malaysia nak jumpa Yussuf al-Qardawi - takut kena sekolah dgn Yussuf Al-Qardawi kat al-azhar kerr..

Tiada ulasan: